Uus meedia mõju "Vana"-meediale

 Selles blogis tahaks läbivaadata kaks aspekti uue meedia mõjutamist tavameediale.


Alustame n-ö negatiivsest mõjutamist. Kõige suurem probleem on selles, et kaob tavameedia aktuaalsus. Olukord on selline, et info saamine ja otsimine internetis on miljon korda lihtsam ja kiirem. Paar kliki ja sa juba tead kõiki. Selle tõttu tavameedia kaotab palju raha ning n-ö oma meedia "kasutajaid". Teine miinus on reklaam. Vanasti reklaam oli ainult õues ning ajalehes ja kui rääkida ausalt, siis internetis võib teha terve action-filmi, et reklameerida deodorandi, mida ei saa saavutada ajalehes. Selle tõttu suured firmad rohkem eelistavad uue meedia reklaame vähendades tavameedia reklaame tellimust. Sama võiks siia kirjutada sellest, et uues meedias võib kohe läbivaadata arvamused mingi teenuste kohta, ning koha jagada enda arvamust, mida tavameedias saavutada ei saa!


Positiivne mõjuvtegur on usaldusväärsus!


Uusmeedias võib kirjutada iga inimine absoluutselt kõiki mis tahab. Üks suurimaid riske uues meedias on libauudiste ja valefaktide levimine. Seda ei saa öelda uue meedia kohta! Tavameedia on muutnud usaldusväärseks, võib olla see on ainuke põhjus, miks tavameedia elab tänapäeval!

Kommentaarid

Populaarsed postitused